1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | نرم افزار های کاربردی | |
بر مبنای سفارش شما، نرم افزار تولید می کنیم.مشتریان متفاوت نیازهای متفاوتی دارند. منابع و استراتژی های آنان نیز متفاوت است. لذا نیاز به نرم افزارهای سفارشی دارند. کلید موفقیت ما در این بخش تهیه یک نرم افزار هماهنگ با نیازهای مشتری و بخش فناوری اطلاعات آنان می باشد.در مجتمع تحقیقاتی و مهندسی... |
شرکت طرح اندیشان توتید
|
توافقی
| |
1391/11/01 | نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. ... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. ... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | دانلود رایگان نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گرو... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | نرم افزار 04412253601crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکا... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601-09148348342
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 4.0 | |
نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 4.0 نسخه Enterprise و بصورت Licensed نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ) بوده که توسط مایکروسافت طراحی گردیده و بروزرسانی می گردد.با بهره گیری از CRM ، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی ه... |
شرکت فرین تلفن: 0511-8433520
|
10000 تومان
| |
1391/11/01 | نرم افزار Microsoft Exchange Server 2007 | |
نرم افزار Microsoft Exchange Server 2007 به همراه Service Pack 1نرم افزار مایکروسافت اکسچنج سرور کامل ترین و گران قیمت ترین نرم افزار در زمینه پیاده سازی بستر سرویس Mail می باشد .نسخه 2007 این نرم افزار قابلیتهای بسیار جدیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد . همچنین با ارایه سرویس پک 1 بسی... |
شرکت فرین تلفن: 0511-8433520
|
10000 تومان
| |
1391/11/01 | مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات | |
مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع• تعریف کلیه خدمات و محصولات قابل ارایه به مشتریان• تعریف هزینه هر محصول (قیمت خرید کالا، نرخ، تاریخ آخرین قیمت گیری، ساعت آخرین قیمت گیری)• ثبت قیمتهای متغیر محصولات بر اساس حجم خرید مشتری• واحد (نسخه، دستگاه، عدد... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقاینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به بعنوان صاحب یک کسب و کار نگرا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
راه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
ایجاد وفاداری در مشتریانحفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
رضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ارتباط موثر با بازار هدف | |
ارتباط موثر با بازار هدفچکیده: در کشور ما، با وجود اینکه تبلیغات مذهبی از سابقه دیرینهای برخوردار است، اما باید اذعان کرد که در گذشتههای نهچندان دور، نگاه افراد به تبلیغات تجاری، مناسب نبوده، از آن به عنوان یکی از ابزارهای دنیای سرمایهداری یاد میکردند. اگر این موضوع، یکی از دلایل عدم پیشرف... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید. | |
بهتر ارتباط برقرار کنیدبا استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید.اشاره:در دنیای رقابتی امروز که وارد دوران تجارت مشتری مدار شده ایم، مقوله ارتباط با مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. در راستای تحقق مشتری مداری، چالش هایی پیش روی هر سازمان است که جهت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |